Friday, August 22, 2014

Duelistii

Facandu-mi plimbarea anuala prin hotelul Continental din Cluj sa vad cat si cum s-au mai degradat lucrurile pe acolo in rastimp de un an,am dat la ultimul nivel,chiar in podul cladirii,de doi duelisti insotiti de o a treia persoana,un martor care avea asupra sa un aparat foto.
Cum insa codul,foarte strict in astfel de cazuri,cerea sa fie prezent si un nikonist,am fost invitat de catre duelistul mai in varsta sa fac act de prezenta in calitate de martor-nikonist.Nu-s eu un tip prea curajos in astfel de situatii noi,dar faptul ca rugamintea venea de la un personaj,Dorel Gaina, foarte cunoscut si iubit in oras a fost determinant in hotararea mea.Am acceptat si iata ce a iesit:
 
 
 
 



Text si foto : Remus Nagy
 Nikon D40+35mm f1.8

No comments:

Post a Comment