Sunday, November 24, 2013

nikon d70

In acest post m-am decis sa vorbesc despre Nikon d70 deoarece l-am folosit aproximativ 60k de cadre pana in anul 2011. Aparatul l-am cumparat din state in vara anului 2005 , impreuna cu 18-70-ul pe care il consider unul dintre cele mai bune obiective raportandune si la pret. Ulterior mi-am luat si 50-ul cu 1.8. Am fotografiat cu el si ceva nunti dar si macro impreuna cu 70-300-le de la sigma. Tot din state a mai venit si un Nikon sb-600 care de asemenea il laud pentru ca si-a facut treaba , dar din cauza ca l-am folosit la putere maxima (1/1) s-a ars plasticul din fata lampii. Ce nu mi-a placut la el era ca nu avea acea lamella alba pentru reflectarea luminii. De ce laud eu acel D70? Ei bine mi-a placut la el ca avea timp sincron destul de scurt (1/500sec) as putea zice chiar cel mai scurt timp sincron care l-ar putea avea in zilele noastre un aparat (excluzand compactele). Ceea ce mi-a mai placut la el a fost si este ca avea handing adica chiar il tineai foarte usor in mana si acces rapid la cele doua rotite de setari. Acumulatorul tinea putin peste 1000 de cadre daca nu afisam fotografiile pe ecran. Ce nu mi-a placut la el este ca nu avea conceput de catre Nikon un grip care m-ar fi ajutat foarte mult la fotografierea pe verticala. Una peste alta il consider un aparat de fotografiat reusit si mi-as fi placut sa il am de backup dar nu mi-am permis in vremea aceea sa il pastrez.

No comments:

Post a Comment